وضعیت موجود گردشگری کردستان بررسی می‌شود

معاون‌ گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: پژوهشکده کردستان‌شناسی به مناسبت هفته گردشگری و با همکاری این اداره‌کل، وضعیت موجود گردشگری استان را بررسی می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، آرمان وطن‌دوست گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده، در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف با توجه به نیاز فعالان حوزه گردشگری کرده است.

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: به‌همین منظور و به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، پنل آموزشی وضعیت موجود گردشگری استان کردستان، گردشگری و صلح  و فرصت‌ها و نیازهای سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: این پنل آموزشی به همت پژوهشکده کردستان‌شناسی و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، به‌منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی دانشجویان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وطن‌دوست یادآور شد: مدرسان این کارگاه آموزشی آوات مکاری، حمید اسکندری، یعقوب گویلیان حسین دانشمهر جعفر باپیری و سالار کهزادی هستند.

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: این نشست امروز دوشنبه ۹ مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در دانشگاه کردستان، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، تالار فردوسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900686
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha